18
июль
2022
Рисуем, конструируем.
Сурет салу, модельдеу және қолдану — бейнелеу іс — әрекетінің түрлері, оның негізгі мақсаты шындықтың бейнелі көрінісі. Көрнекі іс — әрекет мектеп жасына дейінгі балалар үшін ең қызықты: ол баланы қатты алаңдатады, жағымды эмоциялар тудырады. Н. К. Крупская деп жазды: "ерте кезде бала алған әсерлерін әр түрлі жолмен білдіруге тырысады: қимылмен, сөздермен, мимикамен. Оған қалыптасқан суреттердің өрнек аймағын кеңейтуге мүмкіндік беру керек. Оған материал беру керек: модельдеуге арналған Саз, қарындаштар мен қағаздар, ғимараттарға арналған Барлық материалдар және т.б., осы материалды қалай басқаруға болатындығын үйрету. Алынған суреттердің материалдық көрінісі оларды тексерудің және байытудың тамаша құралы болып табылады. Қандай формада болмасын, балалар шығармашылығын барлық жағынан көтермелеу керек". Бейнелеу әрекеті мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты тәрбиелеу үшін үлкен маңызға ие.
Рисование, лепка и аппликация — виды изобразительной деятельности, основное назначение которой — образное отражение действительности. Изобразительная деятельность — одна из самых интересных для детей дошкольного возраста: она глубоко волнует ребенка, вызывает положительные эмоции.
Н. К. Крупская писала: «Очень рано ребенок начинает также стремиться самым разнообразным образом выразить полученные им впечатления: движением, словами, мимикой. Надо дать возможность ему расширить область выражения складывающихся у него образов. Надо дать ему материал: глину для лепки, карандаши и бумагу, всякий материал для построек и т. п., научить, как обращаться с этим материалом. Материальное выражение сложившихся образов служит прекрасным средством проверки и обогащения их. Надо всячески поощрять детское творчество, в какой бы форме оно ни выразилось». Изобразительная деятельность имеет большое значение для всестороннего воспитания детей дошкольного возраста.
Рисование, лепка и аппликация — виды изобразительной деятельности, основное назначение которой — образное отражение действительности. Изобразительная деятельность — одна из самых интересных для детей дошкольного возраста: она глубоко волнует ребенка, вызывает положительные эмоции.
Н. К. Крупская писала: «Очень рано ребенок начинает также стремиться самым разнообразным образом выразить полученные им впечатления: движением, словами, мимикой. Надо дать возможность ему расширить область выражения складывающихся у него образов. Надо дать ему материал: глину для лепки, карандаши и бумагу, всякий материал для построек и т. п., научить, как обращаться с этим материалом. Материальное выражение сложившихся образов служит прекрасным средством проверки и обогащения их. Надо всячески поощрять детское творчество, в какой бы форме оно ни выразилось». Изобразительная деятельность имеет большое значение для всестороннего воспитания детей дошкольного возраста.